poikas123456 poikas123456 .

poikas123456

دوربين 360 درجه خودرو سانتافه

دوربين 360 درجه خودرو سانتافه

دوربين 360 درجه يكي از آپشن‌هاي بسيار عالي در خودروهاي امروزي است. به‌واسطه‌ي اين آپشن مي‌توان به طور كامل از فضاي اطراف خودرو آگاهي داشت و بنابراين رانندگي‌اي بهتر و ايمن‌تر را تجربه كرد. خبر خوب اين است كه علاوه بر آن كه در حال حاضر دوربين 360 درجه توسط كمپاني‌هاي توليدكننده‌ي خودروهاي خارجي در كارخانه بر روي خودرو نصب مي‌شود، امكان خريد و نصب آن بر روي خودروهايي كه در كارخانه به اين آپشن مجهز نشده‌اند وجود دارد. يعني اگر خودروي سانتافه داريد و اين خودرو در كارخانه به اين آپشن مجهز نشده، مي‌توانيد آن را از فروشگاه‌هاي حرفه‌اي خريداري كرده و روي خودروي‌تان نصب كنيد.دوربين 360 درجه خودرو سانتافه | دوربين 360 درجه سانتافه

دوربين 360 درجه چيست؟

پيش از بحث در مورد دوربين 360 درجه خودرو سانتافه اجازه دهيد ابتدا مروري بر چيستي دوربين 360 درجه داشته باشيم. ببينيم اصلاً دوربين 360 درجه چيست و وجود آن در خودرو چه مزايايي مي‌تواند داشته باشد. دوربين 360 درجه در واقع شامل 4 دوربين است. اين دوربين‌ها عمدتاً بر روي سپرهاي جلويي و عقبي خودرو و همچنين در زير آينه‌بغل‌هاي چپ و راست خودرو نصب مي‌شوند. با اين شرايط، از هر 4 سمت خودرو تصوير فراهم خواهد بود، اما اين تصويرها توسط واحد پردازش‌گر دوربين 360 درجه پردازش شده و نتيجه‌ي پردازش به صورت يك تصوير 360 درجه در نمايش‌گر خودرو به نمايش درمي‌آيد. به اين ترتيب راننده مي‌تواند با استفاده از تصوير 360 درجه‌اي كه دوربين‌ها براي او فراهم مي‌كنند، احاطه‌اي كامل بر اطراف خودروي خود داشته باشد. بديهي است كه احاطه‌ي كامل راننده بر اطراف خودروي خود موجب تسلط بيش‌تر او در رانندگي شده و بسياري از مشكلات برطرف خواهند شد. به عنوان مثال، راننده براي پارك خودرو در مكان‌هاي تنگ و يا جاهايي كه به‌هيچ عنوان ديد وجود ندارد كار مشكلي نخواهد داشت و مي‌تواند به‌راحتي با استفاده از دوربين 360 درجه اقدام به پارك خودرو كند. در واقع دوربين 360 درجه موجب خواهد شد كه در فضايي تنگ بدون نگراني از بابت خط افتادن روي خودرو امكان پارك خودرو فراهم شود. همچنين اين امكان وجود دارد كه دوربين تصاوير گرفته شده را به گوشي موبايل راننده ارسال كند. افزون بر اين، سيستم‌عامل دوربين 360 درجه اين امكان را فراهم ميسازد كه تصاوير گرفته شده توسط آن را بتوان در شبكه‌هاي اجتماعي به اشتراك گذاشت. همچنين اين دوربين مي‌تواند در شرايط تصادف نيز بسيار به كار آيد. افسر راهنمايي رانندگي مي‌تواند با استفاده از تصاوير دوربين 360 درجه از چند و چون تصادف آگاه شود و تصميمي بهتر اتخاذ كند.

خريد دوربين 360 درجه خودرو سانتافه

اگر بر اين عقيده هستيد كه دوربين 360 درجه مي‌تواند گزينه‌اي مناسب براي خودروي شما باشد و تصميم به خريد آن گرفته‌ايد، از طريق شركت آپشن كار مي‌توانيد اقدام به خريد دوربين 360 درجه سانتافه كنيد. آپشن كار سال‌هاست كه در كار تهيه و توليد انواع آپشن‌هاي خودرو از جمله دوربين 360 درجه است و اين تضمين را به شما مي‌دهد كه بهترين و استانداردترين اجناس را براي خودروي شما مورد استفاده قرار خواهد داد. ضمناً نصب دوربين 360 درجه روي خودروي سانتافه شما نيز توسط متخصصين آپشن كار انجام خواهد شد. به خاطر داشته باشيد كه نصب اين دوربين بايد حتماً توسط يك فرد كاربلد انجام گيرد تا بتوانيد به‌صورتي استاندارد از اين دوربين و مزاياي آن بهره ببريد. از بابت نصب دوربين خيالي آسوده داشته باشيد و آن را به كارشناسان آپشن كار بسپاريد.

رادار نقطه كور اپتيما

رادار نقطه كور آپشني است كه عمدتاً توليدكنندگان بزرگ خودرو در دنيا آن را به عنوان آپشني اختياري براي خودروهاي فول‌آپشن‌شان در نظر مي‌گيرند. اما اين آپشن را مي‌توان براي ساير خودروها نيز تهيه كرد. اگر داراي خودروي كيا اپتيما هستيد و قصد داريد رادار نقطه كور اپتيما را بر روي خودروي خود داشته باشيد بايد اين كار را به يك شركت تخصصي بسپاريد تا هم از سيستمي اصل و با كيفيت در خودروي‌تان استفاده شود و هم آن كه عمليات نصب رادار نيز به بهترين شكل ممكن انجام گردد. آپشن كار با سال‌ها تجربه و با تيمي متخصص در زمينه‌ي جديدترين آپشن‌هاي دنيا، بهترين انواع رادارهاي نقطه كور را عرضه كرده و در صورت خريد، كارشناسان اقدام به نصب رادار به شكلي استاندارد بر روي خودروي‌تان مي‌كنند.

رادار نقطه كور، آپشني كارآمد جهت تسلط بيش‌تر

دو سنسور در قسمت عقبي خودرو نصب مي‌شوند، آينه‌هاي جانبي تعويض شده و روي‌شان LED نصب مي‌شود. سيم‌ها و پردازنده نيز در جاي خود قرار مي‌گيرند. اين شَمايي كلي از سيستم رادار نقطه كور است. آينه‌هاي جانبي خودرو به همراه آينه وسطي خودرو نمي‌توانند تمامي فضاهاي پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در اين بين برخي نقاط هستند كه خارج از ديد راننده اند و اگر خودرويي در يكي از اين نقاط قرار گيرد راننده به‌واسطه‌ي آينه‌ها قادر به ديدن آن نيست. همين امر مي‌تواند خطر بروز تصادف را افزايش دهد. اما سنسورهاي رادار، به محض آن كه يك خودرو يا موتور سيكلت با سرعتي خاص در نقطه‌ي كور خودرو قرار گيرد آن را تشخيص داده و كل رادار از طريق چراغ‌هاي LED روي آينه‌هاي جانبي به راننده هشدار مي‌دهد. هشدار آينه‌هاي جانبي عموماً يا به رنگ زرد است و يا به رنگ قرمز. نكته‌ي مثبت آن است كه اگر به هر دليلي هشدار بصري چراغ‌هاي LED روي آينه‌ها را كافي ندانيد مي‌توانيد از هشدار صوتي بهره‌مند شويد. خوشبختانه اين امكان وجود دارد كه براي خودروي اپتيماي خود رادار نقطه كور تهيه كنيد. آپشن كار با 10 سال سابقه در زمينه‌ي لوازم جانبي خودرو اقدام به عرضه‌ي رادار نقطه كور اپتيما با كيفيت بالا كرده است. براي خريد اين آپشن مي‌توانيد از خدمات آپشن كار استفاده كنيد.

پدل شيفتر سورنتو

خودرو سورنتو

يكي از خودروهاي ساخته شده در كشور كره جنوبي سورنتو است، كه از سال 2002 تاكنون توليد و عرضه مي­گردد. بازارهاي جهاني شاهد سه نسل از اين خودرو بوده­اند: نسل اول، كه از سال 2002 تا 2009 طراحي و ساخته مي­شده است. نسل دوم، كيا سورنتو كه از سال 2009 تا 2014 ساخته مي­شده و در كره به نام كيا سورنتو آر شهرت يافته و در بازارهاي ايران هم مورد معامله قرار مي­گرفته است. و نسل سوم كه از سال 2014 در شهر پاريس رونمايي شد و يك سال بعد با كد يو ام به بازارهاي جهاني عرضه گرديد. كه در ايران هم اطلس خودرو با دوسبك ساده و GT-Line اين خودرو را وارد كرد. كه تفاوت هر دو نوع مدل در طراحي داخلي چراغ­هاي عقب، سپر و مه­شكن عقب و جلو است. اين خودرو پلتفرم مشتركي با هيونداي سانتافه دارد، و تنها تفاوت آن به جز در ظاهر و تجهيزات، در عرضه سورنتو به صورت هفت نفره و نيز واردات مدل GDi آن به ايران است. و يكي از خودروهاي شاسي بلند پرطرفدار در كل دنياست، كه در سال 2020 با امكانات ويژه­تري عرضه خواهد شد و با رقيب آمريكايي خود فورد اكسپلورر شباهت زيادي دارد؛ چرا كه طراحي آن زاويه‌دار و خطي به نظر مي‌رسد. بازار خودرو، در طي سال­هاي اخير شاهد پيشرفت و تكامل در ظاهر و قطعات اين خودرو زيبا و لوكس بوده و هم اكنون مدل فعلي با پيشرانه 2.4 ليتري چهار سيلندر 185 اسب بخاري يا 2.0 ليتري توربو شارژ چهار سيلندر 242 اسب بخاري به توليد مي­رسد. البته موتور قدرتمند 3.3 ليتري شش سيلندر 290 اسب بخاري نيز براي اين مدل تدارك ديده شده است.

پدل شيفتر سورنتو

پدل شيفتر (Paddle Shifter) يكي از اين فناوري­هاي نويني است؛ كه چند ساليست در خودرو­هاي سورنتو باعث راحت و پر سرعت شدن رانندگي شده است؛ چرا كه دغدغه بسياري از رانندگان تعويض دنده بوده و كارشان را با مشكل مواجه مي­كرده است. طبيعتاً با پيشرفت در همه زمينه­هاي علم و فن­آوري، بازار خودرو نيز از اين قاعده مستثني نبوده و كارخانه­هاي توليدكننده خودرو؛ هميشه در پي يافتن فناوري­هاي جديد براي نشان دادن قدرت خودروسازي خود و نيز ايجاد آرامش و امنيت بيشتر براي خريداران بوده­اند. پدل شيفتر سورنتو همان دنده پشت فرمان است و به راننده در خودرو سورنتو اين اجازه را مي­دهد، كه بدون رها كردن دست از روي فرمان دنده را عوض كند. بهترين شكل قرار گرفتن دست‌ها روي فرمان حالت 10:10 است. در صورت نصب دنده پشت فرمان دست‌ها به همين حالت بر روي فرمان مانده و باعث ايمني بيشتر خواهد شد و حواس­پرتي به دنبال نخواهد داشت.دنده-پشت-فرمان-سورنتو شما مي توانيد جهت خريد و نصب اين آپشن و ساير اپشن هاي بيشتر بر روي خودرويخود به سايت آپشن كار مراجعه كرده و يا با شماره تماس هاي اين مجموعه تماس حاصل كنيد.    


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۵۶ توسط:poikas123456 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :