poikas123456 poikas123456 .

poikas123456

بازي مافيا، لذت تجربه يك بازي مرموز و جذاب در كنار دوستان

بازي مافيا، طعم شيرين يك جمع دوستانه

بازي مافيا در دهه 70 ميلادي توسط يك متخصص روانشناسي روس در دانشكده روانشناسي دانشگاه مسكو ايجاد شد. اين شخص كه ديميتري داويدف نام داشت، اين بازي را اختراع كرد تا بتواند مهارت‌هاي ارتباطي برخي از بيماراني را افزايش بدهد كه دچار مشكلات روحي هستند. پيش‌بيني او در مورد قدرت اين بازي در ايجاد حس و حالي خوش و رفع مشكل ارتباطي برخي از بيماران، درست از آب در آمد و حالا بعد از گذشت چند دهه، بين قشر زيادي از افراد كشورهاي مختلف محبوب شده است.

در اين بازي، به هر كدام از شركت‌كنندگان به شكلي مخفيانه و تصادفي يك نقش داده مي‎شود و افراد به دو گروه خوب و بد ( شهروند و مافيا ) تقسيم مي‌شوند و سعي مي‌‎كنند هويت ديگران را حدس بزنند. شايد در ابتدا اينطور به نظر برسد كه اين بازي، فقط يك روش براي گذران وقت است اما اگر يكبار در اين بازي شركت كنيد و در تله مافيا گير بيفتيد، خواهيد ديد كه چيزهاي زيادي وجود دارد كه در جريان اين بازي خواهيد آموخت و لحظات جالبي را تجربه خواهيد كرد.

احتمالا اولين دليلي كه باعث مي‌شود افراد زيادي از هر فرصتي استفاده كنند تا در امكان مختلف اين بازي را اجرا كنند، حس و حال خوبي است كه در هنگام ارتباط با شركت‌كنندگان به آن‌ها دست مي‌دهد. در اين بازي افراد مختلف، مثل لحظات مختلف زندگي به ديگر كمك مي‌كنند، گاهي به يكديگر شك مي‌كنند، ديگران را مورد بازخواست قرار مي‌دهد، خود را تبرئه مي‌كنند و در آخر وقتي كه بازي به اتمام رسيد، همه اين اتفاقات به لحظات شيرين دورهمي و با هم بودن تبديل شده‌اند و شركت كنندگان، كسل شدن در اوقات فراغت را با خنديدن و تجربه يك حال خوش عوض كرده‌اند.

مكان مناسب براي انجام بازي مافيا

اجراي بازي مافيا نيازمند مكان خاصي نيست. هر جايي كه بتواند براي چند ساعت ميزبان گروهي از افراد مشتاق به بازي باشد و سروصدا، شور و هيجان اين گروه را تحمل كند احتمالا مكان مناسبي براي اين بازي است.

بيشتر طرفداران بازي مافيا اين بازي را در كافه‌ها برگزار مي‌كنند. علت انتخاب كافه براي اين كار اين است كه علاوه بر قابليت پذيرايي، محيطي عمومي محسوب مي‌شود و اگر افرادي كه علاقمند به بازي هستند يكديگر را نشناسند، مي‌توانند در اين محيط بدون هيچ مشكلي دور هم جمع شوند. البته مراكزي نيز وجود دارند كه مي‌توانند اجراي بازي شب مافيا را در جاهاي ديگري كه مدنظر شما است فراهم كنند.

 

چگونگي انتخاب افراد حاضر در بازي

شب مافيا يك بازي گروهي است و حداقل 4 يا 5 نفر بايد دور هم جمع شوند تا اين بازي اجرا شود. علاقمندان به اين بازي معمولا از دوستان خود مي‌خواهند كه در اين بازي شركت كنند. اجراي بازي مافيا با تعداد بسيار زيادي از افراد لذت آن را دو چندان مي‌كند اما هماهنگي زمان و مكان اجراي بازي براي ده يا پانزده بسيار دشوار است. در صورتي كه علاقمند به تجربه بازي مافيا هستيد ولي افراد زيادي را نمي‌شناسيد كه بتوانند در زمان يا مكان مورد نظر شما حضور پيدا كنند تا بازي مافيا را انجام بدهند، بايد به مراكز معدودي مراجعه كنيد كه اين امكان را به شما مي‌دهند تا از طريق آن‌ها يك فراخوان ثبت كنيد.

يكي از اين مراكز ماركوشيال است كه مشكلات مربوط به هماهنگي و مكان در آن حل شده است. كافي است كه سري به وبسايت اين مجموعه بزنيد و مكان و زمان مورد نظر اجراي بازي را اعلام كنيد. افراد علاقمند مي‌توانند به راحتي ثبت نام كنند و در محل حاضر شوند و لحظاتي جذاب را تجربه كنند.

 

سخن پاياني

بازي شب مافيا براي افرادي كه ارتباط چنداني با ديگران ندارند يا از روزمرگي و مشغله كاري خسته شده‌اند، خاطره‌اي فراموش نشدني به جا خواهد گذاشت. تجربه حضور و ارتباط با افراد زيادي كه مشتاق به تجربه چند ساعت پر از شادي با شما هستند، چيزي نيست كه به آساني به دست بيايد اما ماركوشيال مي‌تواند اين كار را براي شما آسان كند. كافي است كه تصميم بگيريد اين لحظه را تجربه كنيد و ايونت خود را در اين سايت ثبت كنيد و بدون اين‌ كه مشكلات مربوط به هماهنگي شما را اذيت كند، شبي پر از شادي و لذت براي خود بسازيد. 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۹:۲۲ توسط:poikas123456 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :