poikas123456 poikas123456 .

poikas123456

سفر كنيم تا سالم بمانيم!

گروه تحقيقاتي مذكور به اين نتيجه رسيدند كه اگر افراد قبل از ابتلا به بيماري­ها و كسالت­هاي جدي كه بعضاً قابل جبران نيستند، به‌طور مرتب به گردش و سفر بروند، به‌طوري‌كه هيچ­گاه زندگي­شان رنگِ يكنواختي به خود نگيرد، ناخودآگاه ميزان بيماري­هاي روحي و حتي جسمي در خانوادۀ آن‌ها كاهش خواهد يافت. از طرفي سفر كردن، فوايد ديگري را نيز به دنبال دارد كه در شكل­گيري شخصيت انسان­ها مي­تواند به­سانِ كلاسِ درسي باشد كه البته لذت­بخش و فرح­بخش نيز هست.

سفر با جيبِ خالي

شايد مهم‌ترين مانع براي سفر كردن، ترس از هزينه­هايي مثل بنزين، كرايه، هتل و... باشد اما بايد بدانيد هيچ­كدام ازين موارد نمي­تواند دليل قانع­كننده­اي براي پرهيز از سفر باشد. تاريخ به ما مي­گويد بسياري از جهانگردها و سياحان بزرگ، سفر خود را با جيب خالي و از گردشگاه­هاي نزديك به محيط زندگي خود شروع كرده­اند. يك گردشِ يك‌روزه در حومۀ زادگاهتان و يا صعود به نزديك­ترين كوه به محل زندگي‌تان، مي­تواند شروع خوبي براي ريختن ترستان از سفر باشد.

سفر به معناي باركِشي نيست

يكي ديگر از مشكلات ما براي سفر، اين است كه انتظار داريم كل اتاق­خوابمان در سفر همراهمان باشد! يادتان نرود كه يكي از جذابيت­هاي سفر تجربۀ شرايط تازه در محيط­هاي تازه است، پس اگر در سفر بالش نازنينتان را همراه نخواهيد داشت يا از ديدن سريال مورد علاقه­تان بازمي­مانيد، به خود سخت نگيريد. سفر دقيقاً براي همين اختراع شده كه بخشي از آنچه به آن عادت داريم را براي مدتي كنار بگذاريم و جورِ ديگري زندگي كنيم.

اگر قبل از هر سفر، به شرايط مقصد و برنامۀ سفرتان كمي فكر كنيد، وسايل ضروري و موردنياز براي طول راه و مدت اقامتتان را مي‌شناسيد. يك مسافر خوب كسي نيست كه همه‌چيز را با خود همراه خواهد برد، بلكه كسي است كه فقط آنچه به آن نياز دارد را به بهترين شكل و بسته­بندي با خود به سفر مي­برد. به همين خاطر است كه جهانگردهاي حرفه­اي گاهي با يك كوله­پشتي به آن‌سوي دنيا سفر مي­كنند ولي ما براي يك مسافرت يك‌روزه، رنجِ به دوش كشيدن چمدان­هاي سنگين را به جان مي‌خريم!

كوتاه ولي مرتب به سفر برويم

يكي ديگر از تصورات اشتباهي كه مانع از بستن باروبنه و رهسپار سفر شدن خواهد شد، اين است كه «سفر كوتاه كه فايده ندارد!» اين فكر همان‌قدر غلط است كه بگوييد «خوردن وعدۀ سبك غذايي كه آدم را سير نمي­كند!» شايد يك وعدۀ مختصر غذايي به‌اندازۀ يك وعدۀ مفصل و سنگين شما را كاملاً سير نكند اما در شرايط اضطراري نخوردن همان وعدۀ سبك، شما را از پا در خواهد آورد. براي همين، اگر كارمند يا دانشجو هستيد و يا به هر دليلي وقت سر خاراندن نداريد، لازم نيست حتماً به فكر سفر چندماهه باشيد؛ يك تعطيلات آخر هفته هم فرصت خوبي براي تجربۀ يك سفر است تا خستگي چند هفته يا ماه را از تنتان بيرون كند.

مطمئن سفر كنيم

سفر كردن لزوماً به معني ماجراجويي و ريسك كردن نيست. شايد افرادي دوست دارند لذت سفر به‌سوي مقصدي نامعلوم و خوابيدن زير نور ماه در دل طبيعت را تجربه كنند ولي مطمئناً همه اين‌طور نيستند. خصوصاً براي كساني كه محدوديت زمان دارند و يا به هر دليلي دوست دارند يك سفر مطمئن را تجربه كنند، بهتر است از تورهاي آژانس­ها استفاده كنند. اين تورها در بازۀ زماني معلوم، با برنامۀ مشخص و علمي، شما را به ديدن شگفتي­ها مي­برند.

آژانس خوب، چه آژانسي است؟

يك آژانس خوب، مي­داند شما از سفر چه انتظاري داريد و دقيقاً همان را برايتان مي­آفريند. داشتن تورهاي متنوع به انواع شهرهاي داخلي و خارجي، كيفيت كاري مناسب در ارائۀ خدمات و جذب مشتري، برنامه­ سفرهاي كارشناسي­شده و حرفه­اي، دقت و نظم و امينت در كار و در نهايت رضايت و آسايش مسافرين مهم‌ترين ويژگي­هاي يك آژانس مسافرتي خوب است كه شما مي­توانيد بهترين خاطره­ها را با آن بسازيد.

اميدپرواز يك آژانس ايده­پرداز

شركت خدمات مسافرت هوايي و جهانگردي اميدپرواز (سهامي خاص) بزرگ‌ترين و پرفروش­ترين آژانس مسافرتي استان خوزستان است كه از سال 1383 با دريافت مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران و سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري آغاز به كار كرده و هم­اكنون بزرگ‌ترين مجموعۀ آنلاين پشتيباني در حوزۀ خدمات سفر و پرواز در جنوب ايران محسوب مي­شود.

اميدپرواز مجري بسياري از سفرهاي داخلي و خارجي، تورهاي گردشگري داخلي و خارجي و ارائه‌دهندۀ انواع خدمات سفر مانند رزرو هتل و اخذ ويزاست كه با كادري مجرب و كارشناس­هاي حرفه­اي سعي كرده است تا رضايت مشتري را به بهترين شكل كسب كند. سايت اين مجموعه با فعاليت شبانه‌روزي و پشتيباني دقيق، در بيست‌وچهار ساعت روز پاسخگوي نيازها و مشكلات مراجعين است و دسترسي به انواع خدمات را براي مشتريان به شكل كاملاً ساده و راحت و سريع ممكن مي­سازد. اپليكيشن اندرويد و ios اين مجموعه نيز توسط دانشمندان داخلي طراحي و ارائه شده كه قابل‌نصب بر روي انواع گوشي­هاي تلفن همراه هوشمند است و شما را قادر مي­كند تا به‌راحتي به‌وسيلۀ تلفن همراهتان، برنامۀ يك سفر را جفت‌وجور كنيد.

امروزه اميدپرواز نه‌تنها هماهنگ‌كنندۀ مهم‌ترين پروازهاي استان خوزستان مثل پرواز اهواز تهران ، پرواز اهواز مشهد ، پرواز اهواز اصفهان، پرواز اهواز شيراز و ... است، بلكه برگزاركنندۀ بهترين و به‌صرفه‌ترين تورهاي استان مثل تور كيش از اهواز ، تور مشهد از اهواز ، تور اصفهان از اهواز و... نيز هست. علاوه بر استان خوزستان، شبكۀ وسيع و قدرتمند ارتباطي اميدپرواز در سطح كشور نيز پاسخگوي بخش قابل‌توجهي از حمل‌ونقل هوايي و ريلي است. كارشناسان اميدپرواز با فكر، تجربه، خلاقيت و توجه به سليقۀ مشتري، مطمئن­ترين و جذاب­ترين خدمات مسافرتي را طراحي مي­كنند.

شركت اميدپرواز با عضويت در انجمن بين­المللي حمل‌ونقل هوايي (IATA) و نيز عضويت در كانون جهانگردي و اتومبيلراني كشور، موفق شده است تا از سوي نهادهاي بين­المللي و كشورهاي همسايه نيز مورد تشويق قرار گيرد. نتيجۀ سال­ها تلاش بي­وقفه براي رضايت مشتريان و خلاقيت و نوآوري براي ارائۀ خدمات بهتر و مؤثرتر در كنار رعايت استانداردهاي بين­المللي صنعت گردشگري، براي اميدپرواز اين افتخار را به ارمغان آورده است كه چندين سال پياپي به‌عنوان آژانس برتر معرفي شود و از سوي مسئولين صنعت حمل‌ونقل هوايي و گردشگري بين­المللي، كشوري و استاني تقدير گردد اما مهم‌ترين سرمايه، اعتماد و اطمينان مشتري است كه در طول اين مدت همراه و همدل گروه اميدپرواز بوده است. براي تجربۀ يك سفر رويايي، اميدپرواز را از دست ندهيد.

 

آدرس: اهواز - خيابان آزادگان (۲۴ متري) - روبروي باغ معين - مجتمع شهريار

پايگاه اينترنتيhttps://omidparvaz.ir/

خط ويژه: ۰۶۱-۳۱۶۵

 تلفن: 061-32232454 - 021775029910

 فاكس: 061-32232455- 021775029910

 موبايل: ۰۹۱۶۹۹۹۸۱۶۲

 پيامك: ۳۰۰۰۸۱۶۵

 ايميل: info@omidparvaz.com

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۱۵:۰۴ توسط:poikas123456 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :