poikas123456 poikas123456 .

poikas123456

چاپ پلات لمينت

چرا چاپ پلات لمينت؟

دستگاه‌هايي كه براي چاپ ديجيتال به صورت جوهر افشان كار مي‌كنند باتوجه به نوع جوهري كه در آن‌ها استفاده مي‌شود، دسته‌بندي مي‌شوند. در اين دسته‌بندي دستگاه‌هايي كه از جوهر پايه آب استفاده مي‌كنند به دستگاه‌هاي ايندور معروف هستند. دستگاه‌هاي ايندور چون از جوهري استفاده مي‌كنند كه پيگمنت ندارد، خيلي يك‌دست و روان هستند كه باعث شده تا بتوان از هدهايي با كيفيت بسيار بالا در اين دستگاه‌ها استفاده كرد كه البته اين موضوع ايرادي كه دارد كم بودن عمر چاپ و حلال بودن رنگ و جوهر آن در برابر آب، رطوبت و عوامل محيطي اين نوع چاپ را آسيب‌پذير كرده است. براي اينكه اين نقص و ايرادات را برطرف كرده باشند از پوشش لمينت براي روكش اين نوع چاپ استفاده مي‌شود و اين دو موضوع در حقيقت مكمل همديگر هستند. به همين دليل لمينت را با نام كتد و يا پلات همراه كرده و آن را چاپ پلات لمينت يا چاپ كتد لمينت مي‌نامند. براي اين‌كه چاپ انجام شده روي متريال به خوبي بنشيند از كوتينگ مخصوص جوهر پايه آب بهره برده مي‌شود كه به همين دليل هم به كاغذ كتد معروف هستند. يعني كاغذي كه كتد مخصوص پرينت پايه آب دارد.

مزاياي چاپ پلات لمينت

استفاده از لمينت، كار چاپ شده را در برابر آسيب‌هاي مختلفي مانند لك‌شدن، خط و خش، آفتاب خوردگي، سياه شدگي، اشعه يو وي، رنگ پريدگي، پارگي، چين و چروك، چربي، اثر انگشت، رطوبت و صدمات احتمالي محافظت مي‌كند و عمر اين كارها را افزايش مي‌دهد. علاوه‌بر اين استفاده از چاپ پلات لمينت باعث افزايش زيبايي كار هم مي‌شود. استفاده از نوع براق آن به دليل شفاف بودن و براقيت باعث زنده‌تر ديده شدن رنگ‌هاي چاپ مي‌شود و نوع مات آن جلوي رفلكس نور را گرفته و كيفيت چاپ را بهتر مي‌كند كه براي استفاده در فضاي نمايشگاهي كه نور فراواني وجود دارد، بهترين گزينه است بنابراين براي استفاده در سازه‌هايي مانند پاپ آپ استند، رول آپ استند، ميز كانتر، استند ايكس و… بهترين گزينه استفاده از لمينت مات است.

چاپ-عريض-با-كيفيت-بالا-خارجي-و-داخلي

كاربرد چاپ پلات لمينت

چاپ پلات لمينت مختص فضاي داخلي يا چاپ ايندور است و براي مواردي ازجمله چاپ نقشه، چاپ پوستر، چاپ كتد، چاپ فتو گلاسه، چاپ بوم، چاپ پي وي سي، چاپ براي سازه‌هاي نمايشگاهي مانند استند، پاپ آپ، ميز كانتر، رول آپ و… كاربرد دارد. استفاده از چاپ كتد لمينت يا چاپ پلات لمينت براي بازاريابي و تبليغات فضاهاي داخلي به صورت قاب‌هاي ديواري يا ايستاده هم گزينه‌ي كاملا مناسبي است. از اين نوع چاپ براي چاپ تصاوير با جزئيات بالا مانند بنرهاي سايز متوسط در محيط‌هاي داخلي هم بهره برده مي‌شود. همچنين براي كاربردهاي ديگري مانند چاپ علائم و پوسترها، شيت معماري و مسابقات معماري مي‌توان از آن استفاده كرد.

تفاوت استند پاپ آپ و استند رول آپ در چيست؟

هر دوي اين مدل استند ها فلزي بوده و به آساني مي شود آن ها را جمع و باز كرد. يكي ديگر از ويژگي هاي اين دو استند نمايشي اين است كه هر دويشان حجم كمي را اشغال مي كنند و به راحتي مي توان حتي در كيف گذاشت و جاي كمي مي گيرند. اين استند هاي نمايشگاهي از جنس آلمونيوم مي باشند و وزن بسيار كمي را دارند به همين خاطر مي توانيد آن ها در هر كجا كه مي خواهيد به راحتي جا به جا كنيد. اگر بخواهيم از نظر حجم اين دو را مقايسه كنيم استند پاپ آپ از حجم بالاتري نسبت به استند رول آپ برخوردار مي باشد. بزرگ ترين سازه ي نمايشگاهي را مي توان استند پاپ آپ نام برد.

استند پاپ اپ به دو صورت وجود دارد:

1-تخت 2- منحني

افراد با توجه به سليقه و نياز هاي خود انتخاب مي كنند كه از كدام يك از اين دو مود در نمايشگاه و ججاهاي ديگر استفاده كنند. نام گذاري رول آپ از اين جهت مي باشد كه بصورت رول در مي آيد و جمع يا باز مي شود همچنين به علت سبكي آن به راحتي مي توانيد آن را جا به جا كرده و هر كجا كه خواستيد اقدام به راه اندازي آن كنيد.

مزاياي پاپ آپ استند

نصب سريع و راحت زمان بسيار كمي براي نصب لازم است و وقت هدر نمي رود وزن كمي دارد و به همين خاطر به راحتي جا به جا مي شود از استحكام و مقاومت بالايي برخوردار مي باشد دارا بودن سطح گسترده جهت انجام تبليغات ايستايي متناسب با غرفه هاي نمايشگاهي با توجه به ابعاد دلخواهتان مي توانيد آن را سفارش دهيد نكات مهمي كه در طراحي پاپ آپ بايد رعايت شود انتخاب رنگ زيبا و متناسب با محيط براي اينكه بتوانيد چشم بينندگان را به غرفه ي خود جلب كنيد بهتر است از رنگ هاي زيبا و متناسب با شرايط استفاده شود علاوه بر آن اگر شما از رنگ ها متناسب با محيط، فعاليت سازمان و نوع محصولات استفاده كنيد مي توانيد تاثيرات بسيار زيادي در تبليغات محصولات و خدمات خود داشته باشيد. محل مناسبي را براي درج لوگو و آرم سازمان خود انتخاب كنيد لوگو محصولات و آرم سازمان بايد در جايي قرار داشته باشد كه بيننده به راحتي بتواند ببيند و كارها و خدمات شما به راحتي به ايشان معرفي شود.

استفاده از تصاوير و متون در پاپ آپ

بهتر است از تصاوير و متون مناسب در پاپ آپ براي معرفي سازمان به ديگران استفاده شود اما حتما بايد به اين نكته توجه شود كه فضاي خالي در پاپ نيز وجود داشته باشد زيرا در صورتي كه بيش از حد از مطالب استفاده شود باعث مي شود تا ميزان تاثير گذاري آن كمتر شود. همچنين در صورتي كه از پاپ آپ مي خواهيد در نمايشكاه هاي بين المللي استفاده كنيد بهتر است تا مطالبي درباره سازمان خود به انگليسي درج كنيد و به اين صورت خود را معرفي كنيد.  

شكل ظاهري و ساختاري پاپ آپ

از نظر ساختار ظاهري بيشتر پاپ ها به شكل مستطيل مي باشند و همچنين فرورفتگي ها و برجستگي هاي در اطراف پاپ آپ مي تواند تاثير زيادي درجذابيت و جلب توجه بينندگان داشته باشد.

انواع مد ل هاي چاپ پاپ آپ

در پاپ آپ استند ها مي توان از پروزكتور نور برا روشنايي استفاده كرد تا تاثير عملكرد تبليغاتي آن بيشتر شود. سازه پاپ آپ داراي تنوع مدل بوده كه شرايط زيباي تبليغاتي را براي مخاطبان ايجاد مي كند. اندازه و سايز استندها متفاوت بوده كه بسته به كاربري هاي مختلف استفاده مي شود؛ مثلا پاپ آپ در سايزهاي 3*3 و 3*4 و 3*5 و … (تفاوت اعداد نشان دهنده ي تغييرات و مقايسه است و اندازه ها به متر نيست) عرضه مي شوند. همچنين با توجه به شرايط روشنايي محيط يا باز و بسته بودن آن پاپ آپ را بصورت براث يا مات چاپ مي كنند.

چاپ-مستقيم-روي-اجسام

موارد مصرف استند رول آپ

يكي از محيط‌هايي كه در آن مي‌توان از اين محصول ساده استفاده كرد، غرفه نمايشگاه است. اين غرفه‌ها به علت فضاي كوچكي كه دارند براي اين محصول ساده بسيار مناسبند. در فروشگاه‌هاي بزرگ‌تر كه معمولا چند محصول يا برند را مي‌خواهند در يك سازه تبليغ كنند، بهتر است از رول آپ‌هاي متحرك كه به عنوان گردان نيز شناخته مي‌شوند، استفاده شود، چرا كه رول آپ گردان در غرفه‌هاي بزرگتر از دوازده متر معمولا كاربرد دارد.

ويژگي‌هاي استند رول آپ

يكي از ويژگي‌هاي بسيار جالب اين محصول، قابليت جمع شدن آن است. در واقع اين استند را مي‌توان به شكل رول در يك قوطي آلومينيومي به وسيله فنر جمع كرد. خاصيت رول شدن، موجب برتري و سهولت استفاده از اين سازه به نسبت ساير استندها شده است. چاپ استند رول آپ در سه نوع لمينت، كنواس و سينتاتك انجام مي‌شود كه هر كدام بسته به نوع نياز و دوام مورد نظر بايد انتخاب شوند. چاپ اين محصول كه توسط موسسه هنر نوين انجام مي‌گيرد، درون پايه خود جمع مي‌شود و همچنين داراي يك كيف برزنتي است تا چاپ داخل آن قرار گيرد و از آسيب‌هاي احتمالي محفوظ بماند.

مزاياي استفاده از استند رول آپ

استند رول آپ از لحاظ اقتصادي كاملا به صرفه است، چرا كه به نسبت ساير سازه‌هاي مشابه با صرف هزينه‌اي كم مي‌توان آن را تهيه كرد. از ديگر مزاياي اين استند تنوع در طرح و ابعاد است كه كمك مي‌كند تا بدون محدوديت بتوان انواع متريال چاپي را به وسيله آن نمايش داد. البته شايان ذكر است، ارتفاع و عرض اين محصول قابليت تنظيم دارند و حتي طرح گرافيكي آن را نيز مي‌توان تغيير داد. اين محصول به سادگي نصب و راه اندازي مي‌شود و مي‌توان از آن هم به صورت يك طرفه و هم به صورت دو طرفه استفاده كرد.

رول آپ نمايشگاهي

اگر به دنبال يك استند مناسب براي نمايشگاه‌ها يا سالن‌هاي كنفرانس هستيد، بهترين انتخاب استند رول آپ است. اين استند با وجود صفحه گرافيكي بزرگ، وزن سبكي دارد و به آساني قابل حمل است. اين محصول امروزه به علت ويژگي‌هاي خاصي كه دارد، يك سازه پرتابل نمايشگاهي شيك به شمار مي‌رود كه از محبوبيت بالايي برخوردار است. اين سازه يك پايه آلومينيومي دارد كه به شكل ستوني و عمودي طراحي شده است و تفاوت اصلي آن با بنر استند، اين است كه تصوير چاپي آن قابل لوله شدن است و به وسيله فنري كه در آن تعبيه شده بدون آسيب به چاپ، داخل همان پايه آلومينيومي جمع مي‌گردد. از اين محصول در نمايشگاه‌ها بيشتر استفاده مي‌كنند، چرا كه بدون نياز به صرف زمان زياد به راحتي نصب مي‌شود و پس از نصب نيز فضاي بسيار كمي را اشغال مي‌كند. از ديگر دلايل محبوبيت اين سازه در نمايشگاه‌ها نيز مي‌توان به خاصيت ايستايي بالاي آن اشاره كرد. لازم به ذكر است براي جلب توجه بيشتر در چاپ اين استندها از جنس پي وي سي استفاده مي‌شود كه هم از لحاظ كيفي و هم از لحاظ زيبايي بصري بسيار مطلوب است.

رول آپ روميزي

استند رول آپ رو ميزي همان‌طور كه از نامش پيداست، براي روي ميز طراحي شده است و لذا معمولا در سايز كوچك چاپ كاربرد دارد. وزن اين سازه نيز سبك است و از يك كيلوگرم فراتر نخواهد رفت، تا حمل و نقل آن از روي ميز به سادگي صورت پذيرد. از اين محصول براي نمايش تصوير تبليغاتي، تبريك و تسليت، يادبود، اعلان مراسمات خاص و… استفاده مي‌شود كه مي‌توان آن را روي ميز هم قرار داد.

قيمت استند رول آپ

اگر تمايل داريد براي تاثيرگذاري مطلوب متريال چاپي را داخل يك استند رول آپ به نمايش بگذاريد، بهتر است بدانيد اين محصول با كيفيت‌هاي مختلفي عرضه مي‌شود كه هر كدام قيمت متفاوتي دارند. هر چه ابعاد چاپ بزرگتر باشد، به تبع از كيفيت كاسته مي‌شود اما دستگاه‌هاي چاپ ديجيتال امروزي قادرند، بهترين كيفيت را حتي در سايزهاي خيلي بزرگ ارائه دهند. به طور كلي برآورد قيمت اين محصول بر اساس كيفيت و جنس آن تعيين مي‌شود كه با اين حال به نسبت ساير سازه‌ها يك استند ارزان قيمت و مقرون به صرفه به شمار مي‌رود. سخن آخر استند رول آپ يك سازه بسيار سبك ولي پر كاربرد است كه امروزه از محبوبيت بسيار زيادي برخوردار شده، چرا كه با استفاده از آن مي‌توان بدون صرف هزينه زياد كار تبليغات را انجام داد. در واقع تصاوير چاپي در اين استندها به علت قابليت تنظيم، به خوبي جلوه مي‌كنند و جالب توجه است اين سازه برخلاف ساير سازه‌ها يك بار مصرف نيست. اين محصول به راحتي قابل حمل است و ايستايي مطلوبي دارد كه از آن مي‌توان براي تبليغات مختلف در محيط‌هاي داخلي و بيروني استفاده كرد كه البته كاربرد‌هاي داخلي آن بيشتر است. قيمت رول آپ بسيار مقرون به صرفه است و لذا از لحاظ اقتصادي براي تبليغات گزينه‌اي ايده آل به شمار مي‌رود. موسسه هنر نوين در حال حاضر با بهترين دستگاه‌هاي ديجيتال و در كم‌ترين زمان ممكن آماده ارائه انواع استندهاي رول آپ براي غرفه‌هاي نمايشگاه‌ها، سالن‌هاي كنفرانس، شركت‌ها و… است.  


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۸:۱۳ توسط:poikas123456 موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :